Pobierz bezpłatny szablon raportów KPI w marketingu. Mierz i analizuj rezultaty działań marketingowych z wielu kanałów i źródeł. Sprawdzaj współczynniki konwersji i analizuj, które kanały konwertują najlepiej.
Jak najbardziej! Po prostu dzielimy się wiedzą, która, mamy nadzieję, okaże się dla Ciebie przydatna. Pamiętaj o nas następnym razem, gdy będziesz mieć pytania lub będziesz potrzebować wsparcia w obszarze działań marketingowych opartych na danych i analityce.
Twoje dane osobowe będą zawsze bezpieczne. Nie przekazujemy danych osobowych firmom trzecim. Prosimy Cię o podanie informacji w zamian za ebook nad którym spędziliśmy sporo czasu, aby (a) poprawić komfort przeglądania poprzez personalizację naszej witryny; (b) wysyłać do Ciebie od czasu do czasu wartościowe informacje, odnośnie zwiększenia efektywności marketingu i sprzedaży, które naszym zdaniem mogą Cię zainteresować; (c) wysyłać Ci wiadomości marketingowe, które naszym zdaniem mogą być dla Ciebie wartościowe. Możesz przeczytać więcej o naszej Polityce prywatności!
Istnieje wiele systemów raportowania danych, jednak często są one rozproszone - jak np. Google Analytics, dane z kampanii z Menadżera Reklam Facebook czy Linkedin. Osobne dane z konwersji z e-mail marketingu. Częstą praktyką (niestety bardzo czasochłonną) jest przeklepywanie danych z raportów z różnych kanałów.
Alternatywą do tego są Dashboardy Raportów w HubSpot Marketing Hub, które gromadzą ujednolicone dane i pozwalają na ich łatwą analizę w formie przejrzystych pulpitów. Do tego łączą dane ze sprzedaży - pokazując faktyczny ROI z działań marketingowych na podstawie danych z wbudowanego CRM (oraz atrybucję pozyskania leadów i przychodów). Dowiedz się więcej odnośnie Raportowania i analizy danych w HubSpot ->
Cyfrowa 6
Szczecin, 71-441
Zadzwoń: +48 575 980 150
Napisz: info@brandrocket.pl